Raamatupidamisteenuse sisukirjelduse näide ärikliendile

Raamatupidamisteenuse sisukirjelduse näide ärikliendile

Raamatupidamisteenus sisaldab:

Klient

  • Edastab elektrooniliselt (või paberkandjal) kõik vajalikud algdokumendid raamatupidajale
  • Kinnitab maksmisele kuuluvad ülekanded internetipangas
  • On iseteeninduse kaudu 24/7 kursis oma raamatupidaja poolt sisestatuga

Raamatupidaja

  • Sisestab kulu- ja ostu- ja müügiarved
    Ostu-müügireskotroarvestus (arvete sidumine laekumiste ja tasumistega)
    Kuluarvestus (aruandvate isikute tsekid, kaardimaksed jne.)
    Kassaarvestus (kassa sissetuleku- ja väljaminekuorderite koostamine, kassaraamatu vormistamine)
    Kulude-tulude objektipõhine arvestus
  • Teeb palga- ja maksuarvestuse
    palgalehe koostamine
    haigekassasse arvele ja arvelt mahavõtmine
    puhkusepäevade ja -tasude arvestus
    komandeeringuaruannete vormistamine
    päevarahade arvestamine
  • Impordib kliendi e-pangast panga liikumised ja seob need arvetega
  • Laeb e-panka üles tasumisele kuuluvad maksekorraldused
  • Kehtivate liising- ja laenulepingute kajastamine, maksegraafikute jälgimine
  • Peab põhivara ja amortisatsiooniarvestust
  • Kontrollib sisestatud dokumentide alusel tekkinud raamatupidamise kannete õigsust ja lisab kanded mis tagavad raamatupidamise terviklikkuse
  • Koostab ja esitab aruanded maksuametile
    käibemaksuarvestus, KMD esitamine
    maksudeklaratsioonide koostamine, TSD esitamine, TDS-de lisad
    maksusaldode kontrollimine
  • Koostab ja esitab aruanded statistikaametile
    statistikaaruannete raamatupidamislik osa, välja arvatud intrastati aruanne mis tasustatakse eraldi
  • Koostab ja esitab aruanded kliendile
    igakuine bilanss ja kasumiaruanne
  • Koostab raamatupidamise sise-eeskirja
  • Annab kliendile nõu ja infot raamatupidamise kohta
  • Esindab klienti suhtlemisel maksuameti, audiitori, pankrotihalduri jm. kolmanda osapoole ees
  • Osutab teenust intervalliga 1 kord nädalas

Teenuse hind lepitakse kokku 6 kuuks ja tegelikku tüki- või tunni arvestust jooksvalt ei peeta. Teenuseosutaja kontrollib iga 6 kuu tagant teenusemahu muutuse suurust ja olulise muutuse korral teeb ettepaneku hinna korrigeerimiseks (juurde või maha).