Raamatupidamisteenus ÄrikliendileRegulaarne paberivaba raamatupidamisteenus. Algdokumentide esitamine toimub veebis (soovi korral ka paberil). Üldjuhul jaotuvad tegevused järgmiselt: Raamatupidamise korraldamisel on suureks abiks ka järgmised võimalused: Aadressi teenusKliendi ettevõtte postiaadress ühel Arbalans OÜ bürooga samal postiaadressil. Saabunud posti kohta teate edastamine. Posti edastamine skanneeritult. Algdokumentide ja lepingute säilitamineIseteeninduskeskkond “Dokumentide e-arhiiv” võimaldab tasuta ligipääsu oma raamatupidamise algdokumentidele ja lepingutele. Dokumendid on süstematiseeritud ja lihtsalt leitavad, puudub vajadus dokumente paberkujul säilitada, algdokumendid ei hävi. Liidestamine olemasoleva tarkvaragaRaamatupidaja impordib ostu- ja müügiarved kliendi infosüsteemist meie raamatupidamistarkvarasse, teeb nende põhjal raamatupidamise kanded, koostab ja esitab aruanded. Ärikliendi e-keskkonnad / iseteenindusedVeebi kaudu reaalajas kursis oma raamatupidaja poolt sisestatuga. Hea ülevaade arvelduste ajaloost ja jooksvast seisust. Käibemaksu arvestusest. Eraldi võmalus tekitada veebis ise müügiarveid. Eraldi täislahendus kaugtöö jaoks. Kuidas saaksin oma raamatupidamise lahendatud?Selleks, et otsustada kas teha raamatupidamine ise või usaldada see raamatupidamise teenust osutavale firmale või palgata omale oma raamatupidaja, uurige esmalt milliseks kujuneks Teie kulu raamatupidamisele, kui kasutaksite selleks meie teenust. Hinnake ligikaudselt, oma ettevõttes tekkivate dokumentide maht ühes kuus, sisetage see meie hinnakalkulaatorisse. Peale seda võite saata meile hinnakalkulaatoril asuvalt kontaktvormilt päringu. Kui aga dokumendimahtude hindamise käigus tekib küsimusi, siis võtke meiega kindlast alloleva kontaktvormi kaudu ühendust, aitame Teid selles ja leiame koos milliseks teenuse hind kujuneb. Augusti sooduskampaania raames on raamatupidamisteenuse esimene kuu Teile täiesti tasuta. Sooduskampaania tingimused: Firma on asutatud ajavahemikul 01.07.2017-31.07.2017. ja Kampaania kehtib kuni 31.08.2017.
Peale seda kui oleme Teiega ühendust võtnud ja kõik detailid täpsustanud, koostame me raamatupidamisteenuse osutamiseks lepingu. Allkirjastada saate selle id-kaardiga või meie kontoris kohapeal. Peale lepingu allkirjastamist määratakse Teile kindel raamatupidaja, kes Teie ettevõtet edaspidi teenindab ja vajadusel konsulteerib raamatupidamise ja maksualastes küsimustes. Lisaks saate ligipääsu ärikliendi iseteenindusse, kus on näha kõik raamatupidaja poolt sisestatud ostu ja müügidokumendid, nende laekumised ja tasumised ning käibemaksu arvestus. |