Kodulehele

Raamatupidamisteenus Ärikliendile

Regulaarne paberivaba raamatupidamisteenus. Algdokumentide esitamine toimub veebis (soovi korral ka paberil). Üldjuhul jaotuvad tegevused järgmiselt:
Klient
Edastab e-kirjaga või paberkandjal kõik vajalikud algdokumendid raamatupidajale.
Raamatupidaja
Sisestab kulu- ja müügiarved.
Valmistab internetipangas ette tasumisele kuuluvad maksekorraldused.
Teeb kliendi esitatud algdokumentide põhjal raamatupidamise kanded.
Teeb palga- ja maksuarvestuse.
Lisab kanded mis tagavad raamatupidamise terviklikkuse.
Koostab ja esitab aruanded maksuametile.
Koostab aastaaruande ja valmistab selle ette esitamiseks Äriregistrile.
Annab kliendile nõu ja infot raamatupidamise kohta


Raamatupidamise korraldamisel on suureks abiks ka järgmised võimalused:

Aadressi teenus

Kliendi ettevõtte postiaadress ühel Arbalans OÜ bürooga samal postiaadressil. Saabunud posti kohta teate edastamine. Posti edastamine skanneeritult.


Algdokumentide ja lepingute säilitamine

Iseteeninduskeskkond “Dokumentide e-arhiiv” võimaldab tasuta ligipääsu oma raamatupidamise algdokumentidele ja lepingutele. Dokumendid on süstematiseeritud ja lihtsalt leitavad, puudub vajadus dokumente paberkujul säilitada, algdokumendid ei hävi.


Liidestamine olemasoleva tarkvaraga

Raamatupidaja impordib ostu- ja müügiarved kliendi infosüsteemist meie raamatupidamistarkvarasse, teeb nende põhjal raamatupidamise kanded, koostab ja esitab aruanded.


Ärikliendi e-keskkonnad / iseteenindused

Veebi kaudu reaalajas kursis oma raamatupidaja poolt sisestatuga. Hea ülevaade arvelduste ajaloost ja jooksvast seisust. Käibemaksu arvestusest. Eraldi võmalus tekitada veebis ise müügiarveid. Eraldi täislahendus kaugtöö jaoks.

Kuidas saaksid oma raamatupidamise lahendatud?

Selleks, et otsustada kas teha raamatupidamine ise või usaldada see raamatupidamise teenust osutavale firmale või palgata omale oma raamatupidaja, uurige esmalt milliseks kujuneks Teie kulu raamatupidamisele, kui kasutaksite selleks meie teenust. Hinnake ligikaudselt, oma ettevõttes tekkivate dokumentide maht ühes kuus, sisestage see meie hinnakalkulaatorisse. Hinnakalkulaatoril asuvalt kontaktvormilt saate saata meile ka päringu.
Kui aga dokumendimahtude hindamise käigus tekib küsimusi, siis võtke meiega kindlast ühendust.


calc70x70
Arvuta hind

 

Peale seda kui oleme Teiega ühendust võtnud ja kõik detailid täpsustanud, koostame me raamatupidamisteenuse osutamiseks lepingu. Allkirjastada saate selle id-kaardiga või meie kontoris kohapeal. Peale lepingu allkirjastamist määratakse Teile kindel raamatupidaja, kes Teie ettevõtet edaspidi teenindab ja vajadusel konsulteerib raamatupidamise ja maksualastes küsimustes. Lisaks saate ligipääsu ärikliendi iseteenindusse, kus on näha kõik raamatupidaja poolt sisestatud ostu ja müügidokumendid, nende laekumised ja tasumised ning käibemaksu arvestus.

Share