fbpx

Teenused äriühingutele

Raamatupidamisteenus Ärikliendile

Regulaarne paberivaba raamatupidamisteenus. Algdokumentide esitamine toimub veebis (soovi korral ka paberil). Iseteeninduskeskkond. Jooksev nõustamine. Loe edasi

Aadressi teenus

Kliendi ettevõtte postiaadress ühel Arbalans OÜ bürooga samal postiaadressil. Saabunud posti kohta teate edastamine. Posti edastamine skanneeritult. Loe edasi

Algdokumentide ja lepingute säilitamine

Iseteeninduskeskkond “Dokumentide e-arhiiv” võimaldab tasuta ligipääsu oma raamatupidamise algdokumentidele ja lepingutele. Dokumendid on süstematiseeritud ja lihtsalt leitavad, puudub vajadus dokumente paberkujul säilitada, algdokumendid ei hävi. Loe edasi

Liidestamine olemasoleva tarkvaraga

Raamatupidaja impordib ostu- ja müügiarved kliendi infosüsteemist meie raamatupidamistarkvarasse, teeb nende põhjal raamatupidamise kanded, koostab ja esitab aruanded. Loe edasi

Kaugtöö lahendus

Lahendus, mis toimib koostöös teenindava raamatupidajaga ja sobib ettevõttele, kellel on nõudlikumad vajadused. Loe edasi

Kuidas saaksin oma raamatupidamise lahendatud?

Selleks, et otsustada kas teha raamatupidamine ise või usaldada see raamatupidamise teenust osutavale firmale või palgata omale oma raamatupidaja, uurige esmalt milliseks kujuneks Teie kulu raamatupidamisele, kui kasutaksite selleks meie teenust. Hinnake ligikaudselt, oma ettevõttes tekkivate dokumentide maht ühes kuus, kasutage siinkohal meie hinnakalkulaatorit, mis annab Teile täpse hinnangu teenuse hinna kohta. Peale seda võite saata meile kas hinnakalkulaatoril asuvalt vormilt või allolevalt kontaktvormilt päringu. Kui aga dokumendimahtude hindamise käigus tekib küsimusi, siis võtke meiega kindlast alloleva kontaktvormi kaudu ühendust, aitame Teid selles ja leiame koos milliseks teenuse hind kujuneb.

calc70x70
Arvuta hind

Peale seda kui oleme Teiega ühendust võtnud ja kõik detailid täpsustanud, koostame me raamatupidamisteenuse osutamiseks lepingu. Allkirjastada saate selle id-kaardiga või meie kontoris kohapeal. Peale lepingu allkirjastamist määratakse Teile kindel raamatupidaja, kes Teie ettevõtet edaspidi teenindab ja vajadusel konsulteerib raamatupidamise ja maksualastes küsimustes. Lisaks saate ligipääsu ärikliendi iseteenindusse, kus on näha kõik raamatupidaja poolt sisestatud ostu ja müügidokumendid, nende laekumised ja tasumised ning käibemaksu arvestus.

 

Leping sõlmitud. Mis edasi?

Esmalt on vaja teha Teid teenindavale raamatupidajale e-ligipääsud e-Äriregistrisse ja e-Maksuametisse. Kindlasti peaks volitama raamatupidajale ligipääsu ettevõtte arveldusarvetele (ilma ülekande õiguseta). Peale seda olete vabanenud raamatupidamise taagast ja piisab kui saadate raamatupidajale edaspidi igakuiselt e-mailiga kõik eelmise kuu dokumendid hiljemalt 7 kuupäevaks. Ülejäänu teeb raamatupidaja ise, esitab vajalikud deklaratsioonid ja igakuised aruanded.

Loe edasi

Võtke meiega ühendust


Share